آکورد آهنگ ((منو ببخش)) از کامران و هومن
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید لطفا نظرات خود را برای هر چه پربارتر کردن مطالب وبلاگ ارائه نمایید . اگر به آکورد , ملودی یا موزیک نیاز داشتید پیام بگذارید تا در حد توان در خدمت شما عزیزان باشم.
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 250
بازدید کل : 706619
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 2

گیتار فیکس
شنبه 5 آذر 1390برچسب:, :: 22:56 ::  نويسنده : فرهاد

G           D         Am                          G

اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش

                       G             D                Am

اگه تویی اون که فقط دلم می خواد منو ببخش

                       G               C            Am

منو ببخش اگه شبها ستاره هارو می شمارم

                    G                   D              Am

منو ببخش اگه بهت خیلی می گم دوست دارم

                     G                   C             Am

منو ببخش اگه واست سبد سبد گل می چینم

                     G                   D            Am

منو ببخش اگه شبها فقط تو رو خواب می بینم

        G                          Am                D

منو ببخش اگه واسه چشمای تو خیلی کمم

       G                     Am              D

تو یه فرشته ای و من اگه فقط یه آدمم

                     G                C               Am

منو ببخش اگه برات می میرم و زنده می شم

                 G                     D         Am

اگه با دیونه گیام پیش تو شرمنده می شم

                   G                 C                    Am

منو ببخش اگه همش می سپارمت دست خدا

                    G                D            Am

اگه پیش غریبه ها به جای تو می گم شما

                            G                             Am

منو ببخش من نمی خوام تو رو به ماه نشون بدم

                       G          D                 Am

نشونیتو نه به شب و نه دست آسمون بدم

                          G                           Am

منو ببخش اگه می خوام تو رو فقط مال خودم

                      G                  D          Am

ببخش اگه کمم ولی زیادی عاشقت شدم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب