آکورد آهنگ ((راز)) از زنده یاد ناصر عبدالهی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید لطفا نظرات خود را برای هر چه پربارتر کردن مطالب وبلاگ ارائه نمایید . اگر به آکورد , ملودی یا موزیک نیاز داشتید پیام بگذارید تا در حد توان در خدمت شما عزیزان باشم.
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 295
بازدید کل : 706664
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 2

گیتار فیکس
یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, :: 20:41 ::  نويسنده : فرهاد

ریتم 4/4

 

Ab------------------F#m--A--------------Ab

یه زخم کهنه روی با لم یه آسمون که چشم به رام نیست

Ab--------A--------B----A---------------

به غیر واژه ی غریبی چیری توی ترانه هام نیست

Ab----------F#m----A---------------Ab

حتی یه آینه پیش روم نیست که اسممو یادم بیاره

Ab----A-------B---A--------------

تنهاترین مسافر شب تو خلوتم پا نمی ذاره

B------------------------------Dbm

ازم نخواه با تو بمونم تو هیچی از من نمی دونی

Abm-----------F#m-A------- Abm

اگه بگم راز دلم رو تو هم کنارم نمی مونی

B------------------------------Dbm

ازم نخواه با تو بمونم تو هیچی از من نمی دونی

Abm-----------F#m-A------- Abm

اگه بگم راز دلم رو تو هم کنارم نمی مونی

Abm-------F#m-Abm---A-------B

 تو هم کنارم نمی مونی تو هم کنارم نمی مونی

Ab------------------F#m--------Ab

دل من از نژاد عشقه از تو و از ترانه لبریز

Ab------------A----F#m------------

یه دنیا غم توی صدامه مثه سکوت تلخ پاییز

Ab----------F#m--A----------Ab

من یه پرنده ی غریبم من از نژاد آسمونم

Ab----A-------B---A--------------

میون این همه ستاره من یه شهاب بی نشونم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب