آکورد آهنگ ((نیستی)) از مهدی مقدم
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید لطفا نظرات خود را برای هر چه پربارتر کردن مطالب وبلاگ ارائه نمایید . اگر به آکورد , ملودی یا موزیک نیاز داشتید پیام بگذارید تا در حد توان در خدمت شما عزیزان باشم.
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 214
بازدید کل : 706583
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 2

گیتار فیکس
یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, :: 20:58 ::  نويسنده : فرهاد

 ریتم 8/6

  F                              Am
نیستی دارم دق می کنم نیستی دارم می پوسم

E            F                          G
عکساتو من یکی یکی برمی دارم می بوسم

F                     Am
پیرهن یادگاریتو هر شب دارم بو می کنم

E            F                     G
برای برگشتن تو به آسمون رو می کنم

G                              F
نیستی دارم دق می کنم نیستی دارم می پوسم

Am<                G                          F
عکساتو من دونه دونه بر می دارم می بوسم

E            F           G          Am
از خدا می خوام دوباره تو رو ببینم روبه روم

E            F             G          Am
قسم به اشک حسرتم فقط همینه آرزوم

G                              F
نیستی دارم دق می کنم نیستی دارم می پوسم

Am<                G                          F
عکساتو من دونه دونه بر می دارم می بوسم

E            F           G          Am
یه عالمه گل می یارم همه رو پرپر می کنم

E           F               G             Am
هر شب دارم همین جوری با تنهایی سر می کنم

F                  Am
تموم اشکا هدیه نبودنت کنار من

E            F                          G
نمی دونی چی می گذره به قلب بی قرار من

F                           Am
وای که چقد سخت برام ثانیه ها بدون تو

E            F                          G
دلم می خواد باز ببینم چشای مهربون تو. . .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب