آکورد آهنگ ((ایران بانو))از حبیب
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید لطفا نظرات خود را برای هر چه پربارتر کردن مطالب وبلاگ ارائه نمایید . اگر به آکورد , ملودی یا موزیک نیاز داشتید پیام بگذارید تا در حد توان در خدمت شما عزیزان باشم.
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 215
بازدید کل : 706584
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 2

گیتار فیکس
سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: 16:28 ::  نويسنده : فرهاد

 

4/4

Am                              G                         Em                          Am

ايران بانو مادر من از من اگر چه دوره دلم براي ديدنش يه پارچه شوق و شوره

Am                                   G                                  Em                          Am

ايران بانو مادر من فرشته ي سپيد پوش (بالشو وا كرده من و بگيره توي آغوش)*2

Am               G             F                G              Am                  G               F               G

ايران بانو مادر من هه هه هه هه هی ايران بانو مادر من هه هه هه هه هی

Am                         G                               Am

مي خوام تو بوي پيرهنش برم خود عشق و برم تا قصر شیرین و تا بيستون و فرهاد

Am                             G                              Am

برم با عطر دامنش تا گلاي بيابون تا خلف خيس ليلي ها تا گريه هاي مجنون

Am         Dm              G         Am

(ايران بانو مادر من سالار هر چي مادره

Am            Em         G       Am

ابران بانو مادر من از هر چي مادر سره)*2

Am         G     F     G          Am          G           F              G

ايران بانو مادر من هه هه هه هه هی ايران بانو مادر من هه هه هه هه هی

Am                 G                F              G         Dm          G         Dm      Am

اگه من و بغل كنه تو بغلش ميرم خواب کودكيم و خواب ميبينم رو پشت بوم مهتاب

Am                 G                   F                     G                Dm                G               Dm           Am

مي خوام برم با قصه هاش تا خاطرات شيرين تا عيدي هاي نوروز و تا سفره هاي هفت سين

Am           Dm              G              Am

(ايران بانو مادر من سالار هر چي مادره

Am         Em            G           Am

ابران بانو مادر من از هر چي مادر سره)*2

Am               G            F              G            Am               G                 F                 G

ايران بانو مادر من هه هه هه هه هی ايران بانو مادر من هه هه هه هه هی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب