محسن یگانه آکورد ( چشای خیس )
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید لطفا نظرات خود را برای هر چه پربارتر کردن مطالب وبلاگ ارائه نمایید . اگر به آکورد , ملودی یا موزیک نیاز داشتید پیام بگذارید تا در حد توان در خدمت شما عزیزان باشم.
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 217
بازدید کل : 706586
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 2

گیتار فیکس
سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: 16:53 ::  نويسنده : فرهاد

Em              C    Am

دوباره نمی خوام چشای خیسمو کسی ببینه       

                                                                               Am                G        F 

                                                یه عمره حالو روز من همینه کسی به پای گریه هام نمی شینه

Am                         D    Em                 C   Am

بازم دلم گرفتو گریه کردم بازم به گریه هام می خندن

                                                Am                             D     Em               C    Am

                                                بازم صدای گریمو شنیدن همه به گریه هام می خندن

Em                C     Am

دوباره یگوشه می شینمو واسه دلم می خونم

                                                 هنوز تو حسرت یه هم زبونم ولی نمیشه و اینتو می دونم

Em             C     Am

دوباره نمی خوام چشای خیسمو کسی ببینه

                                                                                 Am                                   G      F

                                                 یه عمره حالو روز من همینه کسی به پای گریه هام نمی شینه

E7               Am            E7          Am

بازم دوباره دلم گرفته دوباره شعرام بوی غم گرفته

                                                  E7               Am                E7               Am

                                                 کسی نفهمید غمم چی بوده دلیل یک عمر ماتمم چی بوده

بازم دلم گرفتو گریه کردم ...ششش


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب