محسن یگانه آکورد ( هروقت که بارون میزنه )
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید لطفا نظرات خود را برای هر چه پربارتر کردن مطالب وبلاگ ارائه نمایید . اگر به آکورد , ملودی یا موزیک نیاز داشتید پیام بگذارید تا در حد توان در خدمت شما عزیزان باشم.
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 254
بازدید کل : 706623
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 2

گیتار فیکس
سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: 17:4 ::  نويسنده : فرهاد

 

Gm                 Cm                 Gm               Cm                   Gm

گفتم که رفتنت یه روز قاب دلم رو میشکنه گفتی که این بخت تو بود تقدیر تو شکستنه

Gm                Bb                G#                   Bb                   Cm

هروقت که بارون میزنه تو رو کنارم میبینم حس میکنم پیش منی هنوزم عاشق ترینم

Gm                Cm                Gm                    Cm                       Gm

گفتم بمون یه روز میاد غصه هامون تموم میشه گفتی اگه باهم باشیم لحظه هامون حروم میشه

Gm               Bb                 G#                  Bb                  Cm

هروقت که بارون میزنه تو رو کنارم میبینم حس میکنم پیش منی هنوزم عاشق ترینم

Gm            G#                Cm                     Gm

وقتی رفتی همه دنیا رو سرم انگاری خراب شد و دلم شکست

Gm               G#                Cm                    Gm

ساز من زانوی غم بغل گرفت رفت و کز کرد گوشه ی اتاق نشست

Gm                 G#                     Bb                    G#                Bb

از وقتی رفتی هیچکسی همدرد و همرازم نشد هیچکسی حتی یه دفعه هم غصه ی سازم نشد

Gm              G#                Bb                 G#                    Bb

رفتی ولی بدون هنوز عاشقتم تا پای جون دل بهاریم عاشقه چه تو بهار چه تو خزون


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب