محسن یگانه آکورد ( آخه دل من )
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید لطفا نظرات خود را برای هر چه پربارتر کردن مطالب وبلاگ ارائه نمایید . اگر به آکورد , ملودی یا موزیک نیاز داشتید پیام بگذارید تا در حد توان در خدمت شما عزیزان باشم.
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 252
بازدید کل : 706621
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 2

گیتار فیکس
سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: 17:5 ::  نويسنده : فرهاد


محسن یگانه                                   گام Am      ریتم  4/4 رومبا

Am توی آینه خودت ببین چه زود زود

توی جونی قصه اومد سراغت پیرت کنه

Em نذار که تو اوج جونی غبار غم بشینه رو دلت پیرو زمین گیرت کنه

Am منتظرش نباش دیگه اون تنها نیست تا آخر عمرت اگه تنها باشه اون نمیاد

EM خودش می گفت یروزی میزاره میره خودش می گفتF یه روز خاطرها تو می بره ازیادEM

Am آخه دل من دل سادهی من تاکی می خوای خیره بمونی به عکس روی دیوار

G آخه دل من دل دیونه دیدی اونم تنهات گذاشت بعد یه عمر آزگار

F آخه دل منG دل دیونه من تاکی خیره بمونی بهEM عکس روی دیوار

AM دیدی اونم رفت اونم تنهات گذاشت رفت

توموندی و بی کسی ویه عمر خاطره پیشه روت

G دیگه نمی یاد دیگه پیشت نمی یاد

از اون چی موند برات به جز یک قاب عکس روبه روت

Fآخه دل منG دل دیونه من تاکی می خوای خیره بمونی بهEM عکس روی دیوار

( AM تاکی می خوای بشینی به پاش بسوزی

  تاکی می خوای بشینی چشم به در بدوزی

EM در پی پیدا کردن کسی برو کهF فقط واسی خودت بخواد تور )2

آخه دل من ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب