آکورد آهنگ ((دارم حست میکنم)) از یاسر محمودی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید لطفا نظرات خود را برای هر چه پربارتر کردن مطالب وبلاگ ارائه نمایید . اگر به آکورد , ملودی یا موزیک نیاز داشتید پیام بگذارید تا در حد توان در خدمت شما عزیزان باشم.
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 221
بازدید کل : 706590
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 2

گیتار فیکس
شنبه 5 آذر 1390برچسب:, :: 22:48 ::  نويسنده : فرهاد

Bm             F#m                              Bm               F#m

 

اين چه احساسيه كه منو تو مثله هميم ... از همه دنيا جدا نه زياديم نه كميم

 

F#m           G                                  F#m              Bm

 

دارم حست ميكنم لحظه لحظه با مني ... تو تموم لحظه هام تو هوا پر ميزني

 

F#m                G                           F#m                 Bm

 

دارم حست ميكنم توي بيداري و خواب ... دل واسه تو ميزنه با يه دنيا تب و تاب

 

Bm                   F#m                    Bm              F#m

 

اين چه احساسيه كه بي تو آروم ندارم ... حتي وقتي با مني باز تو رو كم ميارم

 

F#m                  G                  F#m              Bm

 

دارم حست ميكنم خيلي نزديكي به من ... خودتو نشون بده عاشقونه حرف بزن

 

F#m                      G               F#m              Bm

 

دارم حست ميكنم مثله روزاي قديم ... هنوزم كوچه ي عشقو من و تو خوب بلديم

 

F#m    Bm           G        A                                      F#m

 

اين چه احساسيه كه بي تو آروم ندارم ... حتي وقتي با مني باز تو رو كم ميارم

 

F#m     Bm        G           A     F#m    Bm      F#m    Bm

 

اين چه احساسيه كه واسه من مقدسي ... تا دلم تو رو ميخواد تو به دادم ميرسي

 

F#m                  G                  F#m             Bm

 

دارم حست ميكنم لحظه لحظه با مني ... تو تموم لحظه هام تو هوا پر ميزني

 

F#m                G                           F#m                 Bm

 

دارم حست ميكنم توي بيداري و خواب ... دل واسه تو ميزنه با يه دنيا تب و تاب

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب